Zo doe je dat – omgaan met klachten

· 20 april 2023

Adem in, adem uit… klagende klanten; je bent ze liever kwijt dan rijk! Hoe ga je ermee om en hoe kun je van een boze klant een tevreden en terugkerende klant maken? Dat leer je in deze TravEcademy PT training, waarin ook de momenteel veel voorkomende, onbegripvolle klanten voorkomen, die vanwege corona willen annuleren en geen genoegen nemen met een voucher. Ontvang de beste tips, die je worden aangeboden door Solution Trainingen!

From zero to hero!

+4360 ingeschreven
Niet aangemeld

Inhoud:

  • 12 Hoofdstukken
  • 1 Quiz
  • Cursus Certificaat
  • Cursus opnieuw volgen?

    Wil je jouw score verbeteren en de cursus opnieuw beginnen, klik dan op de Reset cursus knop hieronder. (knop wordt pas zichtbaar nadat je met de cursus bent begonnen)

Mis niets en schrijf je hier in op onze nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.