Voor het tweede jaar op rij heeft KLM, inclusief KLM Cityhopper, de APEX World Class Award in de wacht gesleept. De prestigieuze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door APEX, de internationale luchtvaartorganisatie die passagiersbeleving beoordeelt. De winnaars worden gekozen op basis van wereldwijde audits en consumentenreviews. Zij dienen minimaal al een vijfsterrenbeoordeling te hebben.
De World Class Award is een weerspiegeling van service, gastenervaringen, veiligheid en duurzaamheidsprestaties. KLM wil op al deze punten uitblinken in haar contact met de klant. De ervaringen op de grond, in de lounges en tijdens de vele auditvluchten waren indrukwekkend. “Het KLM-personeel was oprecht, vriendelijk en behulpzaam naar alle gasten toe. Deze kwaliteiten ervaren we als een integraal onderdeel van de KLM service-cultuur”, aldus een citaat uit het juryrapport.
APEX is de grootste internationale luchtvaartorganisatie als het gaat om passagiersbeleving van luchtvaartmaatschappijen en heeft zich ontwikkeld tot een gerenommeerde onderzoeks- en beoordelingsorganisatie. De World Class Award is dit jaar toegekend aan acht luchtvaartmaatschappijen. Naast KLM zijn dat: Japan Airlines, Qatar Airways, Emirates, Xiamen Airlines, Singapore Airlines, Saudia en Turkish Airlines.
Berichten