KLM

Om je als reisagent nog beter van dienst te zijn, vind je op de Ecademy van KLM de leukste nieuwtjes, praktische informatie en het antwoord op al jouw vragen. Ga de uitdaging aan en doe mee aan JIJ&KLM Weet&Win!, waarbij je elke maand kans maakt op vliegtickets en andere leuke prijzen. Start je werkdag hier!

Airlines, Zakenreizen
Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn

KLM in vogelvlucht

2019 was een memorabel jaar. Mede dankzij jou! 35 miljoen passagiers, zes nieuwe bestemmingen, een award voor Best Business Class Europe en 100 jaar KLM. We kijken nog één keer terug, voordat we de blik richten op een mooi, gelukkig en succesvol 2020! 

 

Laatste toevoegingen:

Hoogtepunten duurzaamheidsaanpak van KLM in 2020 

In het duurzaamheidsverslag 2020 van KLM lees je wat de airline het afgelopen jaar heeft gedaan om een ​​voortrekkersrol te blijven vervullen op het gebied van duurzaamheid en hoe de transitie wordt gemaakt van meer vliegen naar beter vliegen. In 2019 lanceerde de airline het KLM Fly(...)
Lees verder

KLM-netwerk in Noord-Amerika vrijwel weer op het oude niveau

KLM’s bestemmingennetwerk in Noord-Amerika is vrijwel weer terug op het niveau van 2019 van voor de Covid-19-pandemie. De capaciteit in stoelen en frequenties ligt nog wel fors onder dat van 2019. De reisrestricties van de Verenigde Staten en Canada zijn weliswaar nog steeds aanzienlijk,(...)
Lees verder

KLM Package Deals omgedoopt tot KLM Holidays

Nu ook toegankelijk voor reisagenten!
KLM Holidays (Powered by Airtrade) is nu ook beschikbaar voor jou als reisagent. Hiermee boek je voor je klant eenvoudig een vlucht, hotel, huurauto en activiteiten voor één scherpe prijs. Je ontvangt een commissie direct nadat je het pakket hebt verkocht. Krijgt je klant later bedenkingen(...)
Lees verder

KLM breidt netwerk uit met zes nieuwe bestemmingen

Na de eerder aangekondigde uitbreidingen in Europa voor zomer 2021, voegt KLM met ingang van het winterschema (31 oktober 2021 tot en met 26 maart 2022) ook nieuwe bestemmingen toe aan het intercontinentale netwerk. Dit past in KLM’s strategie om het netwerk eerst op te bouwen waar het herstel(...)
Lees verder

Maximale flexibiliteit voor jouw klant

Eindelijk kunnen we weer vakantieplannen maken! Of ze nu dromen van een stedentrip of zonvakantie: in deze tijd wil je klant zelf de controle hebben over zijn reis. KLM’s boekingsbeleid biedt hen tijdelijk extra flexibiliteit, waardoor ze nu met een gerust hart die vakantie kunt boeken.​(...)
Lees verder